Vybavení pro čerpací stanice
Benzínové pumpy už dávno nejsou místem, kam se jezdilo jen pro palivo nebo vůně do auta ve tvaru stromečku. Doplňkové zboží tvoří čím dál větší část jejich obratu. Staly se plnohodnotným prodejním kanálem a tomu odpovídají i stále sofistikovanější způsoby propagace nabízeného zboží. Reklama je všudypřítomná a vyhrává ten, kdo je vidět nejvíc.
Velmi dobře fungují tzv. Windtalkery – reprezentativní a odolné stojany umožňující snadnou výměnu plakátů či Infotoppery, umístěné přímo na stojanech. Ještě o několik tříd výš jsou venkovní prosvětlené LED vitríny, které jsou aktuálně velkým trendem. Jejich velkou předností je vysoká odolnost. Tvrzené sklo obstojí i v náročných podmínkách a nevadí jim ani dešťová voda.
Uvnitř prodejen se pak stále osvědčují třeba klasické pultové poutače nebo klaprámy. Ty bývají k vidění třeba na toaletách. I v této kategorii ale dochází k vývoji. V interiérech se stále častěji prosazují digitální poutače, např. oblíbená digitální áčka. V první řadě pro jejich ohromný vizuální dopad. Jednoduše řečeno – pohyblivá reklama zaujme více než plakát. Zároveň jde stále ještě o nový způsob prezentace a zvědavost zákazníků je velká. Snadná změna obsahu přes USB, wifi nebo vzdálený správu a schopnost rychle reagovat na aktuální dění je nespornou výhodou.